tisdag 17 februari 2009

Morgonen i bilder

Idag har jag & Sigrid en hemmadag i pyjamas ända fram till lunch. Så brukar det se ut när vi har hemmadagar, varför inte lixom, det är ju så mysigt! =)

Lite morgongympa i babysittern resulterade i att Sigrid NÄSTAN hoppade ner sig på golvet.




Efter morgonluren vaknade Sigrid på ett strålande humör!
(Blir lite besviken på att jag inte kan vända bilden, men ni får vända på datorn helt enkelt!)



Tungvrickar-träning inför dagens måltid. =)



Första gången Siggan fick smaka gröt, och det blev succé!



Avslutar med lite Katrinplommonpuré vilket inte är lika poppis, så det mesta åker ut hellre än ner i magen.

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Kul med bloggen!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, vad stor hon har blivit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tyckte jag kände igen pyjamasen förresten, så den passar stortjejen numera!
    kram igen

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder. Skönt att bara vara hemma och softa vissa dagar, inte ha en massa planerat hela tiden!
    Kul att det går så bra med smakisarna, tycker inte att Emmie är lika intresserad av det...men det tar ju sin lilla tid och jag vill ju inte pressa henne.
    Det här med besöksräknare...det var Tobbe som fixade. Han var inne på ngn blogger sida och fick fram det. Men tror inte att det var svårt att få till bara man hittar det.
    Ha en bra dag! Kram Fia

    SvaraRadera
  5. Va kul att du har börjat blogga. Kul att se hur liltjejen utvecklas. Jag har ju inte sett henne på jättelänge. Vi kan väl försöka styra upp nån dag att ses. Skulle va mys. Vi hörs.
    Kram Joanna

    SvaraRadera