torsdag 5 mars 2009

Stockholm & shopping!

Igår var jag & Siggan på utflykt till Stockholm för en heldag med min gamla kursare Karin! Vi tog tåget till stockholm, o fast jag oroat mig lite för resan gick det väldigt bra. Kan ju bero på bra tips från en lite mer rutinerad tågåkare som förklarat att de tågvagnar med ett RUNT fönster på kan man ställa en barnvagn på, så nu gick det som en dans! Tack kompis! =)
Väl i storstan promenerade vi ut till Kungsholmen o käkade lunch på Vurma. De hade MASSA goda mackor & sallader, ett ställe att rekomendera! Sen strosade vi vidare tills vi blev kaffesugna o hamnade på ett litet fik. Var så himla mysigt få umgås en hel dag, vi ses alldeles för sällan!

Finaste tjejerna! =)

Måste bara visa vilka fina jackor jag shoppat till Sigrid! De är inte i samma storlek så därför FÅR man köpa två stycken! =)

Vår- & sommarjackor till Siggan!

Nu på morgonen har Sigrid farit runt lite i sin gåstol. Tänk va mycket nytt man kan upptäcka med den! =)


Sigrid undersöker skrivbordet, underifrån!

2 kommentarer:

  1. Hej! Mysigt med en liten dagsutflykt och att allt gick bra! Hon verkar ha väldigt kul i gåstolen! :)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Spännande att kunna ta sig fram lite i gåstolen - så söt hon är lilla Sigrid!
    Kram kram från Iréne och övriga Wennmans

    SvaraRadera