lördag 29 augusti 2009

Mmmm!

Oj oj oj vad fort ett helt år kan gå! Vi är nu framme vid sista helgen innan jag går tillbaka till jobbet! HJÄLP! Nä, så illa är det faktiskt inte. I torsdags var jag upp till jobbet en sväng med Sigrid o det var jätteskoj träffa alla kollegor o det kändes inte allt för jobbigt tänka mig att jag snart jobbar heltid igen. Det kommer bli jättebra, vi kommer få mer tid tillsammans hela familjen! Dagar då jag jobbar kväll hinner vi ju umgås hela förmiddagen, o när jag jobbar dag är jag hemma redan kl 16! Blir jättebra! =)

Ikväll medan jag nattade Sigrid snodde Martin ihop en liten lördagsmiddag. Inte så liten heller... Förrätten bestod av Bresaola med halloumi, ruccola, pinjenötter och manchego! Mmmm! Och varmrätten bestod av Musslor kokta i vitt vin med tomatsås och bröd! Yummie!!! =) Så nu ligger vi å jäser i soffan o glor på TV, mer orkar vi inte göra! =)


Enkel lördagsmiddag! =)


Trevlig lördagskväll på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar