tisdag 11 augusti 2009

En vecka senare...


"Här har ni mig, jag kryper och se så fort jag tar mig fram,
här har ni mig, jag kryper, men en dag sa det stopp!
reste jag mig opp!
Här har ni mig, nu går jag och se så fort jag tar mig fram,
här har ni mig, nu går jag, men en dag sa det stopp..."


Japp, nu har hon släppt möblerna för gott, nu går Sigrid! Efter att ha kommit på att hon skulle släppa möblerna har det gått i en rasande fart. Reser sig upp från golvet o tultar fram så sött. Ska hon ta sig fram riktigt fort så kryper hon gärna, men annars går hon mest nu. Tycker allt hände på en dag, helt plötsligt gick hon lååånga sträckor, o det hände om o om igen. Hon ser så nöjd ut! =)




Sigrid på sitt favvoställe, balkongen!

1 kommentar:

  1. Hurra för Sigrid! Du är så duktig! :-) Kram!

    SvaraRadera