tisdag 4 augusti 2009

Eget rum

Lilla lilla Sigrid har nu blivit så stor att hon fått flytta in i eget rum! =) Hon har nu sovit där 4 nätter o har sovit HELA nätterna, utan att vakna! Allt har gått över förväntan bra. Även jag har kunnat sova, var beredd på att jag skulle gå o titta till henne var o varannan timme men jag har faktiskt sovit, och jag har sovit SÅ GOTT. =) Förut vaknade jag av minsta lilla hostning/prassel o var beredd på att behöva gå upp för att natta om henne. Nu sover nog både Sigrid o jag mycket bättre då vi inte "stör" varandra.
För att vara på den säkra sidan att vi verkligen hör om hon vaknar har vi haft babyvakten på, o det har känts tryggt eftersom vårat sovrum inte ligger precis intill hennes. Men den har varit väldigt tyst, det är bara på morgonen som den går igång vid 6.30-tiden, då Sigrid står upp i sängen o skriker att det är morgon o att det är dags att gå upp! =)

Här kommer lite bilder från hennes rum som vi gjort iordning. Förut var det ett gäst/datarum med brunbeige tapet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar