lördag 6 juni 2009

Mammammapappappa!

Idag på förmiddagen när Sigrid sov sin morgonlur hörde jag & Martin att hon nog hade vaknat, det lät som att hon pratade för sig själv. Så vi smyger in i sovrummet o lyssnar på hur hon glatt säger:
"MammammammammaPaappappappappapp!" =) Sen ser hon oss (som då står å fnissar av glädje, eller iaf JAG) o skiner upp i ett STORT leende! =) Finns det nåt underbarare?! Snacka om att vakna på rätt sida!
Sen var vi iväg o handlade spackel o färg till Sigrids rum. Så nu är tanken att vi ska få lite ordning där inne & att hon ska flytta in nån gång under sommaren. Det känns lite sorgligt, tiden har gått så fort. Tänk att hon redan är stor nog att bo i eget rum... Va hände med min lilla lilla Böna???

Idag är det nationaldagen & min pappas födelsedag! =) Har faktiskt inte firat att det är nationaldagen över huvud taget. Hur firar man det egentligen? Däremot har jag självklart grattat min älskade pappa! GRATTIS IGEN PAPPA!!! =) Känns dock lite tråkigt att man bor så långt ifrån varandra en sån här dag... Och alla andra dagar också föresten... Saknar er alla där hemma! Tur att vi ses snart! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar