fredag 15 maj 2009

Partypremiär

Oj oj! Ikväll smäller det! Partypremiär sedan nästan 1,5 år! =) Det är mitt mamma-gäng som ska ut & festa. Vi blir dock inte alla, men iaf 5st! =) Festen börjar här hemma med fördrink, sen middag bestående av Fondue med rotsaker i ugn & olika såser och vin, och efter det blir det kaffe med chokladtryffelkaka o avec! Mmmm! Smarr! =) Därefter beger vi oss till Flustret! Åtmionstone är det det som är planen. Men med tanke på att vi inte festat på 1,5år finns ju risken att man inte orkar gå ut. Dessutom har Martin & Sigrid åkt till Rimbo till farmor & farfar över natten så på sätt & vis känner jag bara för att gå & lägga mig o sova ett dygn... Åh så skönt det skulle va! Men jag har nog så gott som hela lördagen för mig själv också, Martin ska spela lite golf innan dom åker hem! =) Jag ska verkligen försöka njuta va ensamheten men jag är rädd att jag både kommer sakna Sigrid & bli uttråkad...
Nä, nu är det bäst jag fortsätter med förberedelserna! Imorn, eller nån annan dag snart, får ni höra hur det gick! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar